niedziela, 10 marca 2019

Hotel Puro - Łódź

Cześć!
Na pewnym forum, na którym sobie czasem coś czytam, padła propozycja ze strony managementu nowego hotelu Puro, że kto chętny to może wpaść na zwiedzanko... Jako, że mój aparat zasnuł się pajęczynami postanowiłem ruszyć tyłek i obejrzeć ten obiekt, przy okazji zrobić krótką relację fotograficzną. Od razu napiszę, żeby rozwiać wątpliwości, że nie była to oferta sponsorowana, więc moje zdanie jest zwykłą subiektywną oceną tego co zobaczyłem :)

Obiekt przed wybudowaniem wzbudzał wiele kontrowersji z uwagi na dość prestiżową lokalizację. Ogrodowa 16, vis a vis Pałacu Izraela Poznańskiego. Ja osobiście widząc wizualizacje i znając zamysł architekta miasta byłem pełen obaw. Nadal nie podzielam wizji architekta miasta, ale wydaje mi się, że budynek wyszedł całkiem dobrze a faktycznie próba konkurowania z architekturą pałacu byłaby skazana na porażkę... 
Osobną sprawą jest plac przed hotelem, tutaj miasto narzuciło swoją wizję i w mojej opinii kompletnie zmarnowano potencjał tego miejsca. Mam nadzieję, że hotel spróbuje nieco poprawić odbiór tego miejsca wystawiając ogródek kawiarniany i jakieś donice z roślinami, a z tego co mówił przedstawiciel to mają na to chęć (trzymam kciuki).





Wnętrza hotelowe zrobiły na mnie duże wrażenie, wystrój w mojej opinii jest bardzo przyjemny i na wysokim poziomie.


Hotel, nawiązując do bogatej filmowej historii naszego miasta, jest wyposażony w małą, kameralną  salę kinową. Myślę, że zaproponowanie ciekawego repertuaru oraz możliwości spędzenia miło wieczoru będzie strzałem w dziesiątkę.



Pokoje pomimo, że dość małe wyglądają bardzo przytulnie i zachęcają do pobytu.



Złote windy... na bogato ;)


Jeśli ktoś ma lęk wysokości to szklana podłoga może sprawiać pewien kłopot, ale wygląda fajnie.



Ofertę standardowych pokoi uzupełniają także apartamenty, oprócz znacznie większej powierzchni i wanny oferują jedne z lepszych widoków w Łodzi.






Tak jak pisałem wyżej, widoki robią wrażenie, przynajmniej na mnie (mogę być lekko nieobiektywny).



Na ostatnim piętrze znajduje się bar z tarasem - wygląda bardzo przyjemnie.


Taras jeszcze pusty...



Oprócz baru można się zrelaksować w inny sposób. W hotelu znajduje się strefa wellness...





Na parterze znajduje się kawiarnia, herbaciarnia oraz oczywiście restauracja (o ile dobrze pamiętam szef serwuje dania tajskie). Herbata ma być jakaś super hiper, jak już będzie uruchomiona specjalna maszyna. Będzie można sobie zamówić taką mieszankę na wynos do domu...









Reasumując, hotel Puro sprawia bardzo przyjemne wrażenie i mam nadzieję, że będzie bardzo dobrze uzupełniał ofertę hotelową Łodzi. Mam też nadzieję, że dla nas mieszkańców, znajdzie się oferta ze strony hotelowego kina, baru czy strefy relaksu :) Bardzo dziękuję  za możliwość zwiedzenia, a ze swojej strony życzę powodzenia dla całej załogi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz