niedziela, 19 kwietnia 2015

Budowa dworca - Łódź Fabryczna cz.1

Przyznam szczerze, że kiedy pierwszy raz usłyszałem o planie budowy nowego dworca, uznałem to za science-fiction. Bałem się, że po zburzeniu starego dworca, przez wiele lat, w centrum Łodzi będzie straszyła wielka dziura... Dziś w tym miejscu dobiega końca ;) budowa nowego dworca. Zapraszam Was wszystkich na fotograficzną wycieczkę po placu budowy nowej Łodzi Fabrycznej. Jeśli ktoś już nie pamięta, albo zwyczajnie nie wie jak wyglądał stary dworzec, to niech zajrzy do mojego wpisu z 2011 roku... wybrałem się wtedy w ostatni dzień funkcjonowania, aby zrobić pożegnalne zdjęcia. Przy okazji bardzo dziękuję Karolowi z forum Skyscrapercity i z fanpage'a Nowe Centrum Łodzi na FB za zorganizowanie tej wycieczki, oraz pozdrawiam współuczestników :)
















w następnym wpisie odwiedzimy wnętrze dworca... stay tuned ;)

1 komentarz: